Puhelin kuuluu jokaisen nuoren elämään. Koulutehtäviä on Classroomissa, Wilmasta näkee lukujärjestyksen ja jos ei ole kotitehtäviä, mennään selaamaan sosiaalista mediaa. Jopa koulussa, kun on vapaa-aikaa, otetaan heti puhelin käteen. Näyttää ja tuntuu, ettei voi mennä enää mihinkään ilman puhelinta.
Puhelimesta on paljon hyötyä – tiedon hakeminen, välittäminen ja yhteydenpito on helppoa ja nopeaa.