Po­lii­sil­la per­jan­tai­na ta­kaa-ajo Kui­va­nie­mes­tä Kemiin – pa­ket­ti­au­to py­säy­tet­tiin piik­ki­ma­tol­la

Poliisilla oli perjantai-iltana Iin ja Kemin välillä raju takaa-ajo, jossa jäi kiinni muun muassa rahanpesusta epäiltyjä.

Kemiin matkalla ollut Oulun poliisilaitoksen partio kiinnitti huomiota Iin Kuivaniemen kohdilla isoon pakettiautoon, joka oli törmätä liikenteenjakajaan.

Partio laittoi pysäytysvalon päälle, mutta auton kuljettaja ei noudattanut pysäytyskäskyä, vaan lähti pakenemaan kohti Kemiä.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä