Poliisi epäilee Kemissä py­säyt­tä­mään­sä kul­jet­ta­jaa aja­mi­ses­ta huu­mei­den vai­ku­tuk­sen alai­se­na

Poliisipartio pysäytti Kemin Keskikadulla lauantaina henkilöauton. Tarkoituksena oli tarkistaa kuljettajan ajokunto. Kuljettajana oli poliisin entuudestaan tuntema nainen.

Nainen puhalsi alkometriin nollatuloksen. Hänen käytöksensä perusteella poliisi kuitenkin epäili, että hän oli jonkin muun päihdyttävän aineen vaikutuksen alaisena.

Naisella ei myöskään ollut voimassa olevaa ajo-oikeutta.

Nainen käytettiin verikokeissa, jotta saataisiin selville, oliko hänen veressään päihdyttäviä aineita.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä