Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Poh­ti­mi­nen riittää jo

Eikö tässä maassa pystytä käyttämään entistä järeämpi keinoja koronan hillitsemiseksi?

Maahantulijoilta vaadittavia negatiivisia testituloksia ei jostain kumman syystä saada vietyä eduskunnassa läpi. Ruotsissa esitys saatiin läpi kahdessa päivässä. Käsittämätöntä huopaamista ja soutamista.

Eri tiedotusvälineissä niin hallituksen kuin eduskunnan edustajat vetoavat siihen, että eri asioista keskustellaan tai pohditaan. Tässä pandemiatilanteessa se ei todellakaan riitä, vaan tarvitaan järeitä keinoja ja pikaisia päätöksiä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa