Pellon kun­nan­joh­ta­jak­si 21 hakijaa – kun­nan­hal­li­tus kä­sit­te­lee ha­ke­muk­sia ko­kouk­ses­saan tiis­tai­na

Pellon kunnanjohtajaksi tuli uudella hakukierroksella lisää hakijoita.

Kaikkiaan paikkaa tavoittelee 21 henkilöä, ensimmäisellä hakukierroksella hakijoita oli 16.

Joukossa on muun muassa Lapin keskustan toiminnanjohtaja, myös Savukosken kunnanjohtajana toiminut Antti Mulari sekä Kittilän sivistysjohtajana toiminut Tiina Nikander-Koivukangas.

Kunnanhallitus käsittelee kunnanjohtajan valintaa seuraavan kerran kokouksessaan tiistaina.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä