Pelkosenniemen kirkonkylällä voi jälleen nostaa käteistä pankkiautomaatista.
Asiasta tiedotti kunta, joka onnistui viimein palauttamaan kyläläisille kaivatun palvelun, kun sille ei enää löytynyt markkinaehtoista toimijaa. Uusi automaatti toimii erillisessä kontissa K-marketin pihassa.
Pankkiautomaatin toimitti Nokas oy, ja kunta maksaa siitä vuokraa 800 euroa kuukaudessa. Sopimus on tehty kolmeksi vuodeksi.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut