Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Paketti jäi saa­mat­ta

Matkahuolto on sijoittanut pakettiautomaatit Rovaniemen Korkalovaarassa ulos Sale-kaupan seinää vasten. Kuten arvata saattaa, kovalla pakkasella automaatin koodinäppäimistössä pelasi vain osa numeroista. Minulla jäi luukku avautumatta ja paketti saamatta.

Pakettiautomaatteja löytyy sekä sisä- että ulkotiloista.
Pakettiautomaatteja löytyy sekä sisä- että ulkotiloista.
Kuva: Pekka Peura

En ollut ainoa. Siinä meitä oli ainakin puolikymmentä taivastelemassa tilanneet -27 asteen pakkasessa.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut