Kolumni

Päi­vä­kir­ja: Osal­lis­tui­sit­ko paha jou­lu­mie­li -ke­räyk­seen?

Jos näkisit esimerkiksi kadunkulmassa, kaupan eteisessä tai verkossa paha joulumieli -keräyksen, osallistuisitko?

Olen miettinyt tällaisen keräyksen tarpeellisuutta monena jouluna. Toki tällaisen voisi järjestää myös muina vuodenaikoina, mutta jouluun se tuntuu sopivan erityisen hyvin.

Poikkeuksena muihin hyväntekeväisyystempauksiin keräyspottia ei lahjoitettaisi yhtään mihinkään, vaan se pakattaisiin ja varastoitaisiin jonnekin varmaan paikkaan odottamaan luontaista haihtumista.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa