Lumi on aivan mahtava asia, ainakin niin kauan kuin sen aiheuttamat harmit eivät kuulu omalle vastuulle. Pienet lumityöt toki nostavat sykettä hyvällä tavalla.
Teiden kunnossapidon ja muut isommat toimenpiteet voi huoletta jättää ammattilaisten tehtäväksi. Siihen sitten sopii kunkin olla tyytyväinen tai palvelusta valittaa, kuten aika moni tuntuu tekevän. Sykkeitä sekin nostattaa.