Keminmaassa näyttää nyt vahvasti siltä, että uuden valtuustokauden luottamuspaikoista joudutaan äänestämään kunnanvirastolla uuden valtuuston ensimmäisessä kokouksessa 12. kesäkuuta.
Kuva: Pekka Aho
Keminmaan tulevan valtuustokauden luottamuspaikoista ei päästy sopuun vielä neljänsissäkään neuvotteluissa helatorstaina. Voi hyvin olla, että myöhemminkään ei sopuun päästä, vaan luottamuspaikoista pitää äänestää.
– Neuvottelut olivat pitkät, mutta emme vielä päässeet yhteisymmärrykseen, keskustan neuvottelijana toimiva kunnanvaltuutettu Mikko Lampela kertoo.