Napapiirin peruskoulu ja uusi Napsun monitoimitalo otettiin käyttöön syksyllä 2025.
Kuva: Jussi Leinonen
Uudessa Napsun monitoimitalon liikuntahallissa on tapahtunut vesivahinko, jonka vuoksi suurta osaa liikuntahallin kentistä ei voida käyttää.
Vahinko havaittiin maanantaina aamulla. Vahingon vuoksi hallin kolmesta kentästä kaksi ei ole toistaiseksi käytettävissä, kaupunki kertoo tiedotteessaan.
Osa hallin käyttövuoroista ja tulevista turnauksista joudutaan perumaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut