Napsun mo­ni­toi­mi­ta­lon lii­kun­ta­hal­lis­sa ve­si­va­hin­ko – lii­kun­ta­vuo­ro­jen va­raa­jil­le et­si­tään kuu­mei­ses­ti uusia tiloja, mutta jaet­ta­vaa ei ole

Napapiirin peruskoulu ja uusi Napsun monitoimitalo otettiin käyttöön syksyllä 2025.
Napapiirin peruskoulu ja uusi Napsun monitoimitalo otettiin käyttöön syksyllä 2025.
Kuva: Jussi Leinonen

Uudessa Napsun monitoimitalon liikuntahallissa on tapahtunut vesivahinko, jonka vuoksi suurta osaa liikuntahallin kentistä ei voida käyttää.

Vahinko havaittiin maanantaina aamulla. Vahingon vuoksi hallin kolmesta kentästä kaksi ei ole toistaiseksi käytettävissä, kaupunki kertoo tiedotteessaan.

Osa hallin käyttövuoroista ja tulevista turnauksista joudutaan perumaan.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä