Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Mos­ko­vaan neu­vot­te­le­maan

Venäjän puolelta rajan yli lentää räjähdelastissa olevia droneja. Suomen eliitti ottaa yhteyttä EU:n ja Natoon. Mikä ihmeen turva sieltä tulee?

Ollaan lälläriporukkaa, kun ei uskalleta ottaa yhteyttä Venäjään ja Moskovaan. Kun on hyvät housuissa, hetken se lämmittää ja sitten on sotkut siivottava. Venäjän kanssa voidaan selvittää drooniasia yhdessä, eikä luottaa siihen, miten Ukraina – sodan toinen osapuoli ja räjähteiden lähettäjä – asian selittää.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut