Mieluusti lähimetsän ympäröimänä
Rovaniemeläinen luontoaktivisti Emma Kähkönen perusti 10-vuotiaana ystävänsä kanssa oman luonnonsuojelujärjestön. Hän tajusi jo tuolloin, että luonnosta on pidettävä huolta. Vuosien saatossa side luontoon on vain vahvistunut.
Rovaniemi
Aktiivinen, sosiaalinen, utelias. Reippaan sähäkkä.
Emma Kähkösen, 31, tunteville hän on juuri tuollainen.
Häntä on helppo lähestyä ja häneen on helppo tutustua.
Luonteenpiirteet ja elämänasenne ovat tehneet rovaniemeläisestä Kähkösestä kansalaisaktivistin, joka mieluummin tekee kuin valittaa.
Hän on vankkumaton luonnonsuojelija, joka lähtee matkaan vaikka "maan ääriin", jos tarve luonnon puolesta vaatii.