Mie­len­osoit­ta­jat va­pau­tet­tiin, hakkuut jat­ku­vat Aa­lis­tun­tu­rin alueel­la

Poliisi vapautti Aalistunturin alueella kiinniotetut mielenosoittajat keskiviikkona illansuussa.

Kiinni otettiin kahdeksan henkilöä.

Mielenosoittaja Ida Korhonen sanoo, että heistä seitsemän oli mielenosoittajia, mutta yksi oli sivullinen henkilö.

– Hän oli kuullut mielenosoituksesta somessa ja tuli katsomaan. Hän ilmaisi meille tukensa, mutta oli jo lähdössä kotiin, kun poliisit saapuivat, Korhonen kertoo Lapin Kansalle.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä