Tapahtumat
Kauko Nerg, Anna Kujala, Raimo Arponen ja Pentti Rautio odottavat Meri-Lapin laturetkeä.
Kuva: Matti Nikkilä
Hiihtoloman jälkeen viikon 11 lauantaina Meri-Lapin laturetki tuo jälleen Keminmaan Kallin ja Karungin välisen hiihtoreitin varrelle kymmeniä talkoolaisia ja satoja hiihtäjiä.
Jo 27. kerran järjestettävän tapahtuman järjestämiseen osallistuu kuusi kyläyhdistystä, kolme Keminmaasta ja kolme Torniosta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut