Meri-Lapin kuntien tekemä valitus koskee Lapin hyvinvointialueen aluevaltuuston 18.toukokuuta tekemää päätöstä. Aluevaltuusto kumosi päätöksellään aiemman maaliskuisen päätöksen Länsi-Pohjan sairaalan profiilista.
Kuva: Karoliina Marttala
Meri-Lapin kunnat valittavat Lapin hyvinvointialueen aluevaltuuston toukokuisesta Länsi-Pohjan sairaalapäätöksestä.
Kemi, Tornio, Keminmaa, Simo ja Tervola ovat jo tehneet päätöksensä. Ylitorniolla valituksen jättämistä Pohjois-Suomen hallinto-oikeuteen käsitellään ensi viikolla.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut