Koko Lapissa on voimassa ajan huonon ajokelin varoitus keskiviikkoaamuun asti.
Finntrafficin tieliikennekeskuksen mukaan ajokeli on jo muuttunut tai muuttuu iltapäivän aikana huonoksi lumi- ja räntäsateiden vuoksi. Varoitus annettiin aamupäivällä ja iltaa kohden kelin ennustetaan huononevan entisestään.
Ajo-olosuhteet ovat jo selkeästi huonontuneet Nelostiellä melkein koko matkalla sekä valtatiellä 21.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut