Kyyhötän mätikössä ja yritän poimia kanttarelleja maailmalta salaa. Mittailen ajatusteni pätevyyttä, punon niitä kiireettä toisiin asentoihin. Kädet käyvät, onpa näitä paljon.
Minulta pyydettiin pieni videotervehdys Tornion yhteislyseon lukion 140-vuotisjuhlaan. Yritän miettiä mitä sanoisin. Mitä muuta kuin onnea.
Ehkä kerron heille kasvamisesta. Eikö ole niin, että ihminen on eläissään monta.