Kolumni

Lukio mää­rit­ti elämäni

Kyyhötän mätikössä ja yritän poimia kanttarelleja maailmalta salaa. Mittailen ajatusteni pätevyyttä, punon niitä kiireettä toisiin asentoihin. Kädet käyvät, onpa näitä paljon.

Minulta pyydettiin pieni videotervehdys Tornion yhteislyseon lukion 140-vuotisjuhlaan. Yritän miettiä mitä sanoisin. Mitä muuta kuin onnea.

Ehkä kerron heille kasvamisesta. Eikö ole niin, että ihminen on eläissään monta.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa