Uutisissa on kuultu miljardeista, joita verorahoistamme siirretään yrityksille, kun niille on tulossa vaikeuksia koronaviruksen takia. Yritykset ja yrittäjät perustelevat hyvien aikojen suuria voittojaan sillä, että yrittäjä joutuu ottamaan riskejä ja joskus voi mennä huonostikin. Hallituksen toimet osoittavat, että riskejä huonosti menemisestä ei oikeasti ole. Jos joskus näyttäisi menevän huonosti, valtio verorahoineen tulee apuun.
Lukijalta
Mielipidekirjoitus