Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Lu­ki­jal­ta: Haas­tam­me kaikki ke­mi­läi­set

Talvi tekee jälleen tuloaan. Lunta tulee todennäköisesti entiseen malliin, ilmastonmuutos ei kaiketi vielä ole muuttanut kemiläisten talvea pelkäksi vesisateeksi. Listasimme hallituksen kokouksessa kokemuksia Kemin ulkoistamasta talviajan kunnossapidosta ja talonomistajien tekemästä kiinteistöjensä huollosta tai pikemminkin huollon puutteesta.

Jokaisella taloyhtiöllä on velvollisuus huolehtia kiinteistönsä piha-alueen ja jalkakäytävän puhdistamisesta ja hiekoittamisesta. Liukkaus ja lumiset jalkakäytävät ovat vanhusten, vammaisten ja muiden liikuntarajoitteisten kulkemisen vaaran paikkoja.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa