Lukijalta
Mielipide

Lukijalta: Avoin kirje Bio Rexille

Arvoisa toimitusjohtaja Aku Jaakkola, on kulunut neljä kuukautta siitä, kun Bio Rex uusi lipunmyyntijärjestelmänsä ja poisti muun muassa tarjoamansa santsiedun. Voisi ajatella alun ongelmien jo helpottaneen ja muutosvastaisten asiakkaidenkin oppineen uuden järjestelmän. Valitettavasti toisin on käynyt.

Uuden (amerikkalaisen?) varausjärjestelmän myötä asiakas ei voi valita haluamaansa paikkaa, jos väliin jää varatessa vain yksi paikka. Varaus on voimassa vain neljä päivää ja liput on lunastettava viimeistään 24 tuntia ennen näytöksen alkamista – entisen puolen tunnin sijaan. Varatessa lipun hinta ei näy ennen kuin paikka on varattu. Yrityksenne kannalta ehkä järkevää, asiakkaan kannalta ei.