Läksyjä on liikaa – niiden takia en ehdi olla ulkona kauempaa. Läksyjen tekemiseen menee liikaa aikaa, enkä ehdi nähdä kavereita paljoa. Kavereiden kanssa olisi kivempaa pelata koripalloa kuin tehdä läksyjä.
Kirjoittajasta läksyjä on liikaa.
Kuva: Pekka Peura
Läksyt voisi tehdä vain koulupäivän aikana, ettei niitä tarvitse tehdä kotona. Silloin jäisi enemmän vapaa-aikaa.
Ja koululla on enemmän apua kuin kotona, koska koulussa autetaan koko ajan. Koulussa opettajat auttavat paremmin kuin kotona, koska vanhemmilla saattaa olla pitkiä työpäiviä.
Roope HeikkiläTervolan Lapinniemen koulun 8.-luokkalainen