Lap­pi­lais­ten ra­vin­to­loi­den toive to­teu­tu­mas­sa: Ra­vin­to­la­sul­ku voi päättyä isossa osassa Lappia jo sun­nun­tai­na – jat­kui­si vain osassa kuntia

Välttämättömyysperuste ravintolasululle ei ehkä täyty isossa osassa Lappia, sanoo Markus Lohi (kesk.).

Monet lappilaiset ravintolat saattavat vapautua ravintolasulusta jo tulevana maanantaina.

Nyt voimassa oleva ravintolasulku on voimassa sunnuntaihin eli 28. maaliskuuta saakka. Hallitus on esittänyt sulun jatkamista 18. huhtikuuta saakka.

Eduskunta päättää jatkosulkua koskevasta laista sunnuntaina täysistunnossaan. Samana päivänä valtioneuvosto antaa sulun piirissä olevista alueista asetuksen, johon on tulossa muutoksia.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä