Savukoskelainen Raimo Maaninka, 67, kaatoi yhdeksännen karhunsa Savukoskella.
Kuva: Risto Pyykkö
Lapissa on kaadettu tälle metsästyskaudelle jo seitsemän karhua.
Ensimmäiset karhut kaatuivat ensimmäisenä metsästyspäivänä Inarissa ja Savukoskella. Karhun kiintiömetsästys alkoi keskiviikkona.
Kolarissa ja Kittilässä saatiin torstaina saaliiksi uroskarhut. Utsjoella puolestaan naaraskarhu.
Lauantaina kaatui kaksi karhua, toinen Savukoskella ja toinen Sodankylässä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut