Satamakonttoria Kemin Sisäsatamassa pitävä Timo Pudas odottaa mielenkiinnolla alkavaa talvea ja tulevaa kautta. Hän uskoo, että saunojia ja avannossa kävijöitä on edellistä kautta enemmän.
Kuva: Jussi Saarela
Kemin Sisätamasssa Satamakonttoria pyörittävä Timo Pudas odottaa, että avantouijia ja saunojia käy alkavana talvena enemmän kuin edellisenä.
Keskiviikkona julkaistun pk-yritysbarometrin mukaan palvelualan erilaisten toimintojen lähitulevaisuuden odotukset vaihtelevat Lapissa kuitenkin paljon.