Lapin kansanedustajat Johanna Ojala-Niemelä (sd.) ja Heikki Autto (kok.) pitävät tärkeänä Naton FLF-joukkojen sijoittumista Sodankylään ja Rovaniemelle.
Ojala-Niemelä (sd.) on uutisesta iloinen. Hänen mukaansa asiaa on edistetty koko maakunnan voimin.
– On Lapilta hieno työvoitto, että joukot tulevat Rovaniemelle ja Sodankylään, Ojala-Niemelä sanoo.
Rovaniemellä ja Sodankylällä on hänen mukaansa olleet aina hyvät suhteet puolustusvoimiin.