"La­pil­ta hieno työ­voit­to" – näin kan­sa­ne­dus­ta­jat Lohi, Autto, Sep­pä­nen ja Oja­la-Nie­me­lä kom­men­toi­vat Na­to-jouk­ko­jen tuloa Lappiin

Lapin kansanedustajat Johanna Ojala-Niemelä (sd.) ja Heikki Autto (kok.) pitävät tärkeänä Naton FLF-joukkojen sijoittumista Sodankylään ja Rovaniemelle.

Ojala-Niemelä (sd.) on uutisesta iloinen. Hänen mukaansa asiaa on edistetty koko maakunnan voimin.

– On Lapilta hieno työvoitto, että joukot tulevat Rovaniemelle ja Sodankylään, Ojala-Niemelä sanoo.

Rovaniemellä ja Sodankylällä on hänen mukaansa olleet aina hyvät suhteet puolustusvoimiin.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä