Länsi-Pohjan alueellinen pandemiatyöryhmä suosittelee painokkaasti edelleen välttämään kaikkia ylimääräisiä sosiaalisia kontakteja.
Kuva: Anssi Jokiranta
Länsi-Pohjan sairaanhoitopiirin alueella otettiin viime viikolla 646 koronavirusnäytettä ja todettiin neljä uutta tapausta.
Epidemia on alueella edelleen alueellisen pandemiatyöryhmän mukaan perusvaiheessa, eikä sairaanhoidossa ole tällä hetkellä koronapotilaita.
Pandemiatyöryhmä muistuttaa, että jatkotartuntojen estämiseksi näytteenottoon hakeutuminen heti oireiden ilmetessä on tärkeää.