Entinen pikaluistelija, nykyinen ministeri Mika Poutala (kd.) vieraili Rovaniemellä Kansallisessa liikuntafoorumissa.
Kuva: Pekka Aho
Suomi jäi ilman mitaleja kesän 2024 Pariisin olympialaisissa. Sama kohtalo oli tänä syksynä Tokion yleisurheilun maailmanmestaruuskilpailuissa.
Etenkin olympialaisten jälkeen lehtien palstoilla ja toreilla päiviteltiin, kuinka tällainen on mahdollista. Olympiakomiteasta lähtivät seuraavana syksynä huippu-urheilujohtaja Matti Heikkinen sekä laji- ja kisaohjelmien johtaja Leena Paavolainen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut