Kylmyys ai­heut­ti on­gel­mia Sep­pä­läl­le

Tero Seppälä sijoittui parhaana suomalaisena 28:nneksi, kun ampumahiihdon MM-kilpailut jatkuivat Pokljukassa miesten pikakilpailulla.

10 kilometrin kisan voiton otti  Ruotsin Martin Ponsiluoma, josta Seppälä jäi lopulta minuutin ja 19 sekunnin päähän.

– Alku hyvä, vähän ehkä rauhallinen ensimmäinen kierros, mutta se oli ihan osa taktiikkaa. Oli kylmempi keli, joten koneen piti lämmetä kunnolla etteivät reidet ainakaan menisi jumiin, Seppälä sanaili tiedotteessa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä