Ylitornio tekee parhaan ymmärryksensä mukaan vaaliakseen ja kehittääkseen arvokkaintaan, Aavasaksaa. Ylitornion Yrittäjät ovat uskoneet tukevansa Aavasaksan Paviljongin yrittäjiä näyttäessään vihreää valoa kunnan suunnitelmille rakentaa massiivinen katsomo Paviljongin viereiselle näyttämölle.
Paljon tekevät ja paljosta päättävät ovat hyvää tarkoittaessaan unohtaneet kommunikoida heidän kanssa, joiden yritystoimintaan suunnitelma toteutuessaan eniten ja suoraan vaikuttaa. Siskokset Jaana ja Virpi Peitso ovat vuosien suunnattomalla ahkeruudella ja taidolla nostaneet Aavasaksan ja Paviljongin loistoon, josta hyötyvät kaikki Aavasaksan yritykset ja koko Tornionlaakson matkailu.