Kuriirin myyntiaikeista kerrottiin 6.8. ilmestyneessä Kuriirissa.
Kuva: Henri Ruuska
Ranualla ja Posiolla ilmestyvä Kuriiri-ilmaisjakelulehti on pantu myyntiin.
Kuriiri on ollut itsenäinen vuodesta 2015, jolloin lehden omat työntekijät ostivat sen Alma Medialta. Tavoitteena oli turvata paitsi paikallisuus, myös olemassaolo.
Tälläkin kertaa kyse on olemassaolosta:
– Tilanne on se, että ollaan eläköitymässä, ja nyt on hyvä aika hakea uutta jatkajaa, perustelee toimitusjohtaja ja yksi lehden omistajista Jari Ranua myyntipäätöstä 6.8.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut