Kemissä Asemakadulla tehdään öljyntorjuntatöitä.
Maanantaina puolilta päivin kuorma-auton polttoainetankki meni rikki ja polttoaineet valuivat sadevesiviemäriin. Arvio valuneen polttoaineen määrästä on noin 500 litraa.
Kemissä Asemakadulla tehdään öljyntorjuntatöitä.
Maanantaina puolilta päivin kuorma-auton polttoainetankki meni rikki ja polttoaineet valuivat sadevesiviemäriin. Arvio valuneen polttoaineen määrästä on noin 500 litraa.