Kuor­ma-au­tos­ta valui 500 litraa polt­to­ai­net­ta Kemissä

Kemissä Asemakadulla tehdään öljyntorjuntatöitä.

Maanantaina puolilta päivin kuorma-auton polttoainetankki meni rikki ja polttoaineet valuivat sadevesiviemäriin. Arvio valuneen polttoaineen määrästä on noin 500 litraa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä