Kun­nan­vi­ras­to muuttaa lii­ke­kes­kuk­seen Pel­ko­sen­nie­mel­lä – vanhan vi­ras­to­ra­ken­nuk­sen koh­ta­los­ta ei vielä ole tietoa

Kunta omistaa nyt koko liikekeskuksen. Vanhan virastotalon kohtalosta ei ole vielä päätetty.

Pelkosenniemen elinvoimajohtaja Sari Niemen (vas.) ja tekninen johtaja Tuomas Ruhan mukaan liikekeskuksen muutostyöt valmistuvat marraskuun alussa ja muuttamaan päästään pyhäinpäivän jälkeen.
Pelkosenniemen elinvoimajohtaja Sari Niemen (vas.) ja tekninen johtaja Tuomas Ruhan mukaan liikekeskuksen muutostyöt valmistuvat marraskuun alussa ja muuttamaan päästään pyhäinpäivän jälkeen.
Kuva: Katja Palmqvist

Pelkosenniemen kunnanviraston nimi vaihtuu pian, kun  kunnantaloksi remontoitu liikekeskus avautuu. Valtuusto kokoontuu uudessa salissa ensimmäistä kertaa marraskuun alkupuolella.

– Hienoa, että pääsemme vihdoin kaikki viraston työntekijät saman katon alle, iloitsee elinvoimajohtaja Sari Niemi.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä