Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Koulun pitäisi alkaa myö­hem­min

Ärsyttääkö sinuakin herätä aikaisin aamulla kouluun ja jättää yöunet kesken? Olisiko mukavampi nukkua vaikka tunti pidempään ja lopettaa koulu hieman myöhemmin?

Monet asiantuntijat ovat sitä mieltä, että koulu ei saisi alkaa kuin vasta aamupäivällä. Kaliforniassa onkin jo säädetty laki, jonka mukaan koulu ei saa alkaa ennen kello 8.30:aa. Tehokkain opiskelutapa on, että kertaat illalla aiemmin oppimaasi, joten aikaisin alkava koulu ei auta opiskelua oikeastaan yhtään.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa