Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Kou­lu­lai­sel­ta: Koulun käy­tä­vil­le penkit

Putaan koulun käytävillä ei ole juuri lainkaan penkkejä, joilla voisi istua ja odottaa tunnin alkua. Tämä aiheuttaa levottomuutta käytävillä. Miksi?

Koulun käytäville pitäisi tuoda penkkejä, joilla voisi istua lattian sijasta. Penkkejä varmaan rikottaisiin ja siirreltäisiin, ehkä jopa heiteltäisiin, joten ne pitäisi joko ruuvata seinään tai lattiaan kiinni. Huono puoli penkeissä on, että jotkut saattavat varata ja omia penkkejä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa