Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Kou­lui­hin teh­tä­vä­kir­jat

Haluaisin kouluihin tehtäväkirjat, koska olisi helpompaa tehdä tehtäviä kirjaan vihkon sijaan. Kuvittele tilanne, että olet matematiikan oppitunnilla ja olet unohtanut vihkon kotiin. Joudut pyytämään irtopaperia tehtäviä ja muistiinpanoja varten. Seuraavalla tunnilla et enää löydä näitä papereita.

Vihkotyöskentely on työlästä, koska vihkoon pitää tehdä marginaalit, sivunumerot ja tehtävänumerot. Kirjoihin tarvitsisi vain vastaukset ja välillä sanallisia tehtäviä.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut