Haluaisin kouluihin tehtäväkirjat, koska olisi helpompaa tehdä tehtäviä kirjaan vihkon sijaan. Kuvittele tilanne, että olet matematiikan oppitunnilla ja olet unohtanut vihkon kotiin. Joudut pyytämään irtopaperia tehtäviä ja muistiinpanoja varten. Seuraavalla tunnilla et enää löydä näitä papereita.
Vihkotyöskentely on työlästä, koska vihkoon pitää tehdä marginaalit, sivunumerot ja tehtävänumerot. Kirjoihin tarvitsisi vain vastaukset ja välillä sanallisia tehtäviä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut