Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Koulu on pelkkää suo­ri­tus­ta

Oletko nähnyt usein väsyneitä oppilaita koulupäivän jälkeen? Jatkuva rasitus koulussa on usein ongelma oppilaiden uupumukseen ja väsymykseen. Kymmentä tuntia hipova koululaisen työpäivä on hirvittävän väärin kasvuikäiselle nuorelle. Pitäisihän sitä saada jossain välissä myös lepoa.

Koulupäivässä on koko ajan tietty, sama rytmi. Siirryn luokkaan, seuraan ja osallistun opetukseen. Teen kaikki annetut tehtävät ja siirryn taas seuraavaan luokkaan.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut