Tänä syksynä on tullut kiistatta takaumia koronavuosista. Länsirajalla, Torniossa on partioinut viranomaisten autoja ennätystahtiin.
Tullin autoihin täällä on totuttu, ne päivystävät E4-tien liikenneympyrässä tai Krannikadulla käytännössä joka päivä. Oudompaa on ollut rajavartiolaitoksen autojen pyöriminen kaupungilla.
Rajavartioston autot ovat olleet niin näkyvästi liikkeellä, että niihin ei ole voinut olla törmäämättä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut