Kit­ti­län ra­vin­to­la­sul­ku loppuu - ra­vin­to­lat voivat avata ovensa jo per­jan­tai­na

Kittilä oli viimeinen Lapin kunnista, jossa ravintolasulku oli voimassa. Ravintoloiden ovet voidaan avata jälleen perjantaista lähtien. Kuvituskuva.
Kittilä oli viimeinen Lapin kunnista, jossa ravintolasulku oli voimassa. Ravintoloiden ovet voidaan avata jälleen perjantaista lähtien. Kuvituskuva.
Kuva: Anssi Jokiranta

Kittilän kuntaa koskeva ravintolasulku loppuu. Valtioneuvosto päätti sulkualueiden muutoksista istunnossaan torstaina.

Sulku päättyy Kittilän lisäksi Pohjois-Pohjanmaalla.

Muissa jo voimassa olleissa kohteissa sulku jatkuu 18.4. saakka. Sulun piiriin kuuluivat kaikki muut maakunnat paitsi Lappi, Kainuu, Pohjois-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa, Etelä-Pohjanmaa ja Ahvenanmaa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä