Suomen metsäyhdistys palkitsi Kii Korhosen (edessä) yhteensovittamisen ja sovittelun edelläkävijänä. Palkinto luovutettiin Metsäpäivillä torstaina Helsingissä.
Kuva: SUOMEN METSÄYHDISTYS
Metsähallituksen metsätalouden Lapin aluejohtaja Kirsi-Maria "Kii" Korhoselle on myönnetty Suomen metsäyhdistyksen kultainen ansiomerkki, Metsähallitus tiedottaa.
Suomen metsäyhdistys perusteli palkitsemista muun muassa sillä, että Korhonen on ollut yhteensovittamisen ja sovittelun edelläkävijä metsäsektorilla 1990–luvulta asti.