Ke­vit­san kaivos saa uuden toi­mi­tus­joh­ta­jan ke­sä­kuus­sa – Tom Sö­der­man siirtyy teh­tä­vään Ou­to­kum­mun Kemin kai­vok­sel­ta

Boliden Kevitsa saa uuden toimitusjohtajan ensi kesänä.
Boliden Kevitsa saa uuden toimitusjohtajan ensi kesänä.
Kuva: Anssi Jokiranta

Boliden Kevitsan monimetallikaivos Sodankylässä saa uuden toimitusjohtajan kesäkuussa. Tom Söderman aloittaa tehtävässä 1. kesäkuuta.

Kaivoksen nykyinen toimitusjohtaja Henrik Grind siirtyy eläkkeelle tämän vuoden aikana.

Söderman siirtyy Kevitsan palvelukseen Outokummun Kemin kaivokselta. Sen toimitusjohtaja hän on ollut vuodesta 2018 alkaen.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä