Kemin keskustan rottahavainnot ovat tyrehtyneet.
Lapin Kansa uutisoi 14. lokakuuta roskakatoksessa vilisevistä rotista Kemin keskustassa. Kyseisen kiinteistön isännöitsijä Ville Söderström kertoo, että hänelle ei ole tullut enää ilmoituksia.
Samaa sanoo kiinteistössä sijaitsevan Kotipizzan ravintolapäällikkö Verneri Jaakkola.
– Alkaa olla ohi, ei ole kukaan meistä enää nähnyt rottia pitkiin aikoihin.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut