Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Kemin Kes­kus­ta ei hyväksy epä­asial­lis­ta käy­tös­tä tai häi­rin­tää – puut­tu­mi­nen on vas­tuun­kan­toa

Lukijalta
Kirjoittajan mukaan erityisen ongelmallista on se, että häirintä naamioidaan usein kovaksi poliittiseksi debatoinniksi tai sananvapaudeksi.
Kirjoittajan mukaan erityisen ongelmallista on se, että häirintä naamioidaan usein kovaksi poliittiseksi debatoinniksi tai sananvapaudeksi.
Kuva: Laura Seppä

Kemin Keskusta ei hyväksy epäasiallista käytöstä tai häirintää missään muodossa.

Viime aikoina julkisuuteen nousseet häirintätapaukset eduskunnassa ovat osoittaneet, ettei ilmiö rajoitu vain yksittäisiin työyhteisöihin tai tasoihin, vaan se koskettaa koko suomalaista demokratiaa.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut