Lukijalta
Kirjoittajan mukaan erityisen ongelmallista on se, että häirintä naamioidaan usein kovaksi poliittiseksi debatoinniksi tai sananvapaudeksi.
Kuva: Laura Seppä
Kemin Keskusta ei hyväksy epäasiallista käytöstä tai häirintää missään muodossa.
Viime aikoina julkisuuteen nousseet häirintätapaukset eduskunnassa ovat osoittaneet, ettei ilmiö rajoitu vain yksittäisiin työyhteisöihin tai tasoihin, vaan se koskettaa koko suomalaista demokratiaa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut