Kemin kau­pun­gin­hal­li­tus esittää kau­pun­gin­teat­te­rin lak­kaut­ta­mis­ta, val­tuus­to ää­nes­tää asiasta vapun jälkeen

Kemin kaupunginhallitus haluaa lakkauttaa nykymuotoisen kaupunginteatterin tämän vuoden loppuun mennessä. Kaupunginhallitus äänesti asiasta kokouksessaan 25. huhtikuuta. Päätös esittää valtuustolle lakkauttamista syntyi äänin 6–4.

Lakkauttamissuunnitelman esittelivät hallituksen puheenjohtaja Pekka Tiitinen (sd.) ja 3. varapuheenjohtaja Kalle Huusko (sd.)

Lue tausta: Kaupunginjohtaja ei halua tinkiä säästöistä

Jos kaupunginhallituksen esitys hyväksytään valtuustossa 2.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä