Kemin ex-kau­pun­gin­joh­ta­ja Tero Nis­si­nen jättää teh­tä­vän­sä Salon kau­pun­gin­joh­ta­ja­na

Tero Nissinen kuvattiin joulukuussa 2020 Lapin Kansan läksiäishaastattelua varten, kun hän oli tekemässä viimeisiä työpäiviään Kemin kaupunginjohtajana.
Tero Nissinen kuvattiin joulukuussa 2020 Lapin Kansan läksiäishaastattelua varten, kun hän oli tekemässä viimeisiä työpäiviään Kemin kaupunginjohtajana.
Kuva: Henripekka Kallio

Kemin edellinen kaupunginjohtaja Tero Nissinen irtisanoutuu Salon kaupunginjohtajan tehtävästä. Salon kaupungin julkaiseman tiedotteen mukaan Nissinen ja Salon kaupunginhallitus ovat päätyneet tähän yhteisten neuvotteluiden pohjalta.

– Keskusteluja on tammi-helmikuun aikana käyty hyvässä hengessä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä