Kemin edus­tal­la vaa­ral­li­nen railo – sun­nun­tai­na upposi auto, tors­tai­na kaksi moot­to­ri­kelk­kaa

Länsi-Suomen merivartiosto varoitti Twitterissä vaarallisesta railosta Kemin edustalla Selkäsaaren pohjoispuolella. Torstaina railoon upposi kaksi moottorikelkkaa.

Railo on sama, johon upposi auto sunnuntain vastaisena yönä.

Veden nousu estää railon näkemisen.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä