Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Ke­mi­jär­vi irti Itä-La­pin kun­tayh­ty­mäs­tä

Kemijärven kuntapolitiikan keskiö on ollut yhden asian ympärillä. Viime vuosien tärkeä aihe on unohtunut ja jäänyt taka-alalle.

Onko Kemijärven edun mukaista olla enää osa Itä-Lapin kuntayhtymää? Hyötyvätkö paikalliset veronmaksajat panostuksesta, jonka sijoitamme kuntayhtymään? Tämä tulisi aidosti selvittää ja tehdä ratkaisuja.

Itä-Lapin kuntayhtymä on muuttamassa muotoaan. Savukosken valtuusto on päättänyt lähteä.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut