Kemijärven kuntapolitiikan keskiö on ollut yhden asian ympärillä. Viime vuosien tärkeä aihe on unohtunut ja jäänyt taka-alalle.
Onko Kemijärven edun mukaista olla enää osa Itä-Lapin kuntayhtymää? Hyötyvätkö paikalliset veronmaksajat panostuksesta, jonka sijoitamme kuntayhtymään? Tämä tulisi aidosti selvittää ja tehdä ratkaisuja.
Itä-Lapin kuntayhtymä on muuttamassa muotoaan. Savukosken valtuusto on päättänyt lähteä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut