Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Kau­pun­gin­hal­li­tus on toi­min­ta­ky­kyi­nen

Työ kaupunginhallituksessa on vastuunkantoa ja rakentavaa tekemistä: monisyisten ja usein monimutkaisten asioiden seassa pyrkimys on mahdollisimman oikeudenmukaisiin päätöksiin kuntalaisten hyväksi.

Rovaniemen kaupunginhallitus on ollut kuluneella kaudella usein erimielinen: on äänestetty, jätetty eriäviä mielipiteitä ja käyty jälkipuintia yleisöosastoa myöten. Kaikki tämä kuuluu demokratiaan. Aina on silti istuttu uudelleen saman pöydän äärelle ja löydetty yhteinen sävel, vaikeammatkin asiat on tehty ratkaistaviksi.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa