Kan­na­bik­sen lail­lis­ta­mis­ta ajava Kan­na­bis­yh­dis­tys valitsi ensi kertaa 31 vuoteen uuden pu­heen­joh­ta­jan – pestiin ro­va­nie­me­läi­nen yli­opis­ton­leh­to­ri Mika Luo­ma-aho

Rovaniemeläinen Mika Luoma-aho on valittu Suomen Kannabisyhdistys ry:n uudeksi puheenjohtajaksi. Valinta tehtiin yhdistyksen syyskokouksessa Helsingissä.

Luoma-aho on Lapin yliopiston politiikkatieteiden yliopistonlehtori. Yhdistyksen tiedotteen mukaan Luoma-aho kaipaa eduskuntaan poliitikkoja, jotka uskaltavat tarttua hankaliinkin kysymyksiin ja pystyvät tarkastelemaan kantojaan tieteellisen todistusaineiston valossa.

Kannabisyhdistyksen aiempana puheenjohtajana toimi yhdistyksen olemassaolon alusta asti Timo Larmela.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä