Juo­ma­vet­tä ei enää tar­vit­se keittää Sa­vu­kos­kel­la

Juomavettä ei enää tarvitse keittää Savukosken kirkonkylän itäisellä alueella, tiedottavat Savukosken kunta ja Koillis-Lapin ympäristöterveydenhuolto.

Vettä voi käyttää normaalisti koko vedenjakelualueella.

Jos veden käyttö keittokehotuksen aikana on ollut vähäistä, vettä suositellaan juoksuttamaan muutaman minuutin ajan niin, että hanasta tulee kylmää vettä.

Kaikki tutkimustulokset ovat kunnan ja ympäristöterveydenhuollon viranomaisten mukaan valmistuneet ja ne täyttävät talousveden laatuvaatimukset.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä